elsasundin

- [email protected]

I think this means goodbye!

Kategori: Allmänt

Förlåt för att jag är världens sämsta bloggerska...
Har insett hur mycket roligare livet blir om det slutar svärma kring ytliga bloggar. Ett tag i mitt liv tog bloggandet upp alldelens för stor plats av vad jag gjorde på dagarna, men det har svalnat av rätt så mycket just nu.
  Jag tycker att livet blir så mycket roligare av att upptäcka allting själv och leva mitt eget liv, istället för att fastna i alla andras liv. "De andra" kanske råkar ha ett litet mer händelserikt och spännande liv än mig.
Men poängen är att det inte spelar någon roll. För jag är jag: Elsa Sundin, en liten tjej från en liten stad i lilla Sverige end of story. Men jag tycker om mitt liv och spenderar det gärna med mina underbaraste vänner och upplever egna saker som inte går att känna genom en dataskärm. Istället för att bara fastna i vad alla andra gör, vad alla andra har och hur alla andra ser ut...
  För jag är INTE alla andra, jag är precis motsattsen. Jag är JAG och det kommer alltid att vara så, det är något som ingen någonsin kommer kunna ta ifrån mig!

Jag ser absolut inget fel i att blogga och jag tycker att det är kul att läsa bloggar då och då. Men jag känner att mitt liv är mer än så, mer än en skärm och några knapptryckningar!!
  Ha ett sjukt bra liv alla goa och glada människor där ute. För det har jag och jag tänker fortsätta med det också!
KRAM






(Vem vet om livet leder tillbaka hit någon gång... Men det kan bara framtiden avgöra just nu!)
La ut sista delarna av Deckaren också... Vet egentligen inte om det var någon som var intresserad av att läsa klart den, intresset kanske har svalnat lite? Men jag tänkte att när jag ändå hade börjat kanske jag skulle avsluta det också;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: