elsasundin

- [email protected]

Här har ni mig!

Kategori: Allmänt

Jag...

Jag är expert på att säga samma sak flera gånger, bara för att jag glömt vem jag hade sagt det till innan. Jag äter alltid upp kantera först på mackan. Jag dinglar med gaffeln mellan tuggorna. Jag är nördigt förälskad i serien glee. Jag älskar att experimentera med mat och olika smakkombinationer. Jag får ibland väldigt konstiga ljud när jag skrattar.

Jag hoppar lätt till då jag blir skrämd. Jag kan inte skrika "tjejskrik" (bara i bergodalbanor och spökstigar... då ni) Jag fullkomligt älskar havet på sommaren. Jag tycker inte alls om choklad, har aldrig gjort. Jag börjar gymnasiet nästa år. Jag tänker ofta mer och längre än vad man egentligen behöver och trasslar in hjärnan i jobbiga grejer som man inte förstår sig på. Jag har endast gått på en hockeymatch 1 gång i livet, även fast man bor i den galna hockeystaden Skellefteå.

Jag bor i ett rött hus. Jag lever ett väldigt typiskt "svenneliv". Jag lutar alltid på huvudet åt nått håll, kan typ inte sitta helt rakt. Jag fullkomligt älskar god mat! Jag är rätt boksmart, men när det kommer till andra saker är jag inte alltid den smartaste. Jag tycker att Harry Styles lätt är gulligast i One Direction. Jag älskar sommaren och tycker inte alls om vintern. Jag har stora drömmar.

Jag kan helt enkelt inte bli dålig på bild.........



... eller vad säger ni?

Kommentarer

  • Maja säger:

    Haha det är verkligen Elsa :D<3

    Du kan verkligen dig själv ;) Förutom det där med bilderna, du blir alltid fin på kort!:)

    2012-01-15 | 23:01:16
  • Sannisen säger:

    Absolut, du har helt rätt. Du kan inte bli dålig på bild! :D

    2012-01-16 | 16:21:40
    Bloggadress: http://thisissanna.blogg.se/
  • Josefin säger:

    Nä?! Du menar inte att du inte gillar choklad, det har jag aldrig vetat! haha. Det här inlägget var verkligen du!

    2012-01-20 | 20:06:07
    Bloggadress: http://josseeriksson.blogg.se/
  • melissaärbäst säger:

    sant.

    2012-01-25 | 15:56:40

Kommentera inlägget här: