elsasundin

- [email protected]

Bookei

Kategori: Allmänt


Okej, nu är jag OTROLIGT fascinerad!! Förmodligen Sveriges bästa "promarkersmålare" 



Jag sa till mig själv att bara kolla in en snabbis på datorn och sedan hoppa in i duschen... Hade det inte varit för http://bokkei.blogg.se/ hade det gått. Nu har jag suttit och fängslats vid hennes otroligt fina målningar!
  Jag kan inte hjälpa att bli fascerad över folk som verkligen ÄR DUKTIGA på någonting. Personer som lägger ner hela deras hjärta och själ i allt som de gör, de som verkligen satsar fullt ut på saker de älskar att göra!

Samtidigt som jag fascineras och inspireras kan jag inte låta bli att känna lite avund också. Tänk om jag skulle kunna vara lika bra som ___. Eller tänk om jag skulle ha lagt ner lika mycket tid på ___ för att bli lite duktig som ___.

Men jag har alltid var en person som tycker att så otroligt många olika saker är kul och har haft perioder för väldigt många olika saker. Tex, fotografering, bild-manipulering/redigering, teckna, måla, sjunga, dansa, spela musik, skriva, baka, laga mat, pyssel, designa, sy/göra om kläder, styling, sminkning, nagelmålning
  Jag har haft mina perioder i alla dessa roliga grejer. Jag hinner oftast lära mig lite tekniker och blir hyfsat bra. Jag tycker att det är jättekul och blir väldigt inspirerad att fortsätta. Men av någon anledning trappar det successivt av. Sedan kommer det tillbaka och jag kan aldrig bara hålla på med en grej samtidigt.

Hur ska jag hinna med allt som jag tycker är så otroligt roligt att hålla på med. Vissa av dessa har följt mig hela livet och lever starkare än vissa (och kommer nog alltid att göra det) men hur ska jag någonsin våga satsa fullt ut på något om jag vill så mycket och så många olika saker?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: