elsasundin

- [email protected]

Euphoria

Kategori: Allmänt



Bild på Loreen. Carl-Johan Söder/SVT

Detta var verkligen kärlek vid första ögonkastet!!
Hela framträdandet, låten, HENNES RÖST, kläderna, dansen, ljussättningen, scenen... Allting var som perfekt! Här har vi en solklar vinnarlåt i mina öron/ögon.
  Hela låten och allting kändes bara så jag, älskar kläderna och hela känslan i låten var så underbar, rakt igenom!

Det känns knapt som att man måste höra de andra bidragen längre (Med undantag för Ulrik Munther som jag taggar grymt mycket att höra)
Förutom Loreen tyckte jag nog att svenska folket var dåliga på att rösta. Hur kunde egentligen The Moniker få minst röster av alla och Sean Banan gå vidare till Andra chansen? Men alla tycker ju olika!

Vad tyckte du om Lördagens program?

Kommentarer

  • Anonym säger:

    2012-02-06 | 00:04:12
  • Anonym säger:

    Åh hela hon är så underbar!



    sv; hihih, gillade den också, så jag var tvungen att spara den! Bilden kommer från weheartit!(:

    2012-02-06 | 00:05:07
  • Zoraya säger:

    Hon skulle kunna vara musik-annikas dotter till utseendet!

    2012-02-10 | 22:34:02

Kommentera inlägget här: