elsasundin

- [email protected]

Är ni bra på att tycka?

Kategori: Allmänt


Jag har seriöst övervägt att lägga upp min deckare i lite olika delar som jag skrev på skolan för någon månad sen. Vad skulle ni tycka om det?

  Sen vill jag också veta vad ni skulle vilja hitta på bloggen? Jag känner inte att jag har någon koll på vilka som faktiskt läser och vad ni faktiskt är intresserade av att läsa här...

Jag uppmanar er att tycka till så mycket som det bara går, och jag vet att det finns folk där ute som brukar ha väldigt starka åsikter och tycker mycket. Så var inte sämre nu och här!

Kommentarer

  • Cissi säger:

    Lägg upp deckaren!:D

    2012-01-22 | 20:10:41
  • B Y S I S T E R S säger:

    bloglovin byte ?

    2012-01-22 | 21:12:41
    Bloggadress: http://bysisters.blogg.se/
  • linnea säger:

    outfits, bilder du tagit, tips, köp osv.. :)

    Men allt du skriver är bra så hahah:D

    2012-01-23 | 14:04:12
    Bloggadress: http://justlinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: